Facebook da bani pe Karma

de: Alexandru Puiu
20 05. 2012

Nu este vorba de nici o metafora, Karma este noua aplicatie cumparata de Facebook, cea mai recenta achizitie a gigantului in socializare dupa Instagram si Lightbox.

Gandita ca o platforma online pentru oferit cadouri in mediul virtual, Karma va ajuta fluxul de finante al Facebook provenit din tablete si smartphone-uri. Aplicatia permite utilizatorilor sa faca achizitii online dintr-un catalog, ulterior cadourile fiind trimise prietenilor. Daca acestia sunt incantati de cadou, il primesc la usa, iar daca nu, pot alege altceva din catalog in aceiasi bani.

Avand in vedere ca acest sistem genereaza comisioane si ca serviciul Karma venea deja cu un modul de Facebook, in teorie tranzitia ar trebui sa fie atat lina, cat si profitabila pentru ambii participani.

Aplicatia va continua sa functioneze ca si pana acum. Daca Instagram a continuat sa functioneze si a castigat un numar si mai mare de adepti, faptul ca Lightbox dupa achizitia a trebui sa se inchida a ridicat un semn de intrebare asupra destinului Karma. Raspunsul insa nu a intarziat sa apara. Co-fondatorii Karma au anuntat pe site-ul companiei: „Serviciul oferit de Karma va continua sa functioneze la putere maxima. Combinand pasiunea incredibila a comunitatii noastre cu platforma Facebook putem incanta utilizatorii in noi moduri mult mai semnificative.”

Mai ramane sa vedem daca dupa inceperea tranzactionarii la bursa Facebook va mai fi asa de darnic cand vine vorba de achizitii majore.